Vítejte: Přihlásit / Registrovat
 
Měna:

Přihlásit se

Úvod ::  Jak nakupovat

Jak nakupovat

1. Dopravní politika
Používáme různé nosiče. V závislosti na množství objednávky a dodací adrese. Slibujte, že jste v bezpečné přepravní a správné věci. Mezi ně patří: EMS, UPS, TNT, DHL, Fedex a Sodexi. Objednávky jsou obvykle odeslány do 12 hodin od data objednávky. Po odeslání zboží Vám poskytneme okamžité číslo pro sledování online. Je to příjezd po 3-5 dnech. Pokud jste obdrželi oznámení o přepravě, zkontrolujte poštovní schránku nebo kontaktujte nás.
Ujistěte se, že jste doma, když se předpokládá, že balíčky dorazí.
Všechny balíčky jsou zasílány do jiné schránky.
Zatímco pro velkoobchod, kontaktujte nás! Doprava zdarma a skvělá sleva mohou být nabízeny.
2. Návratová politika
Snažíme se plně uspokojit. Ale neuspokojená událost způsobená výrobními vadami bychom bezpodmínečně nahradili / opravili výrobky pro našeho zákazníka. Před odesláním zásilky nás musíte kontaktovat při vrácení dodací adresy. Zboží musí být vráceno nepoužité a musí obsahovat všechny původní obaly a štítky.
Potvrďte prosím barvu, velikost a styl při zadávání objednávky podle obrázků, které nabízíme. Po obdržení našich produktů, pokud nejste spokojeni s barvou nebo velikostí, ale ne s kvalitními problémy, je k dispozici výměna nebo částečná refundace kupní částky. Návrat zásilky je na náklady kupce.
Co se týče problémů s kvalitou nebo chybné verze, pořiďte si fotky a pošlete je nám. Pokud máme problémy s kvalitou, neseme plnou odpovědnost. Zašleme vám původní způsob platby. Všechny náklady na dopravu spojené s vrácením zboží jsou odpovědností spotřebitele.
3. Výměnná politika
Chcete-li si vyměnit položky za jiný styl, informujte nás prosím o čísle sledování po odeslání zásilek. Jakmile obdržíme balík, předáme položku, kterou jste změnili. Všechny náklady na dopravu spojené s výměnou zboží jsou odpovědností spotřebitele. Máte-li jakékoli dotazy ohledně výměny produktů, kontaktujte nás!
Žádný návrat nebo výměna za těchto situací:
1) Nepřijímáme položky, které mají jakýkoliv problém s kvalitou, který je způsoben subjektivním vědomím vadného zboží.
2) Nepřijímáme výnosy žádné položky, které byly třetí stranou použity, poškozeny, vyraženy nebo pozměněny.
3) Nepřijímáme položky, které jsou neoprávněné, nesprávně zabalené nebo nesprávně pojištěné. Oceňujeme vaše chápání.
4. Zrušení objednávky
Pokud nejste spokojeni s produktem a chcete si ho vyměnit za jiný, můžete nás kontaktovat pomocí vašeho ID objednávky a čísla sledování. Před odesláním položek je nutné nás kontaktovat. Všechny položky, které nám byly zaslány, musí být v původním stavu, tj. Neopotřebované, upravené nebo vyprané, se všemi značkami připojenými. Opotřebené nebo špinavé předměty se vám vrátí zpět.
5. Friendly oznámení -
Pokud neobdržíte číslo sledování do 3 dnů po zadání objednávky, mohl by váš e-mailový server zaznamenat jako spam. V takovém případě nás prosím kontaktujte. Důrazně doporučujeme, abyste použili sledovatelnou přepravu, protože nebudeme zodpovědní za žádné ztracené balíčky. Pro zámořské objednávky může tento proces trvat až 30 dní.
zpět